14.6.06

Τρομοκρατία και κοινωνία

(ή σκατά & προπαγάνδα)


Κυκλοφορεί
ανάμεσά μας
μια εγκληματική παρέα

Κυκλοφορούν επίσης
άλλες παρέες
αγνώστων και

γνωστών-αγνώστων και
γνωστών-αγνώστων.

Μέρα - μεσημέρι και
νύχτα - μεσημέρι.

Αποδείχτηκε
ότι αυτή
ήταν αυτή

που μάθαμε
εφόσον
πιάσανε

τα παλικάρια της
τα παλικάρια της

σταμάτησαν και οι αιματηρές της.

Όλη η τρομοκρατία
αποδείχτηκε

μέγα λάθος.

Τι τις
Τι τις

κέρδισαν τις εκλογές!
τις εκλογές!
τις εκλογές!

Το παραλίγο θύμα του λάθους
είχε ευθύνη παραλίγο

της τάξης
παραλίγο


Θέλησαν
το έγραψαν
να σκοτώσουν.

κάθε υποψήφιο[ς]
πρέπει να προστατευτεί
από την πολιτεία.
από όλους μας.

Όχι φυσικά με φίμωση
αλλά με ένα στέρεο.


Υπάρχει

μια απαράδεκτη «κατανόηση»
μια καθημερινή αλληλεγγύη
μια συστηματική επίκληση

μια
μνια
μια
μνια

για την τρομοκρατία


πολύτιμων αρχών
του κράτους δικαίου,
των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,
της δίκαιης δίκης.

Σωστή η επίκληση.

Σωστές οι καταγγελίες

Ενα τμήμα της κοινωνίας μας
μαζί της ένα τμήμα του Τύπου.

Δυστυχώς.

Το έδαφος
τα χρόνια
μεταβατικά

πάμε σε μέλλον αγνώστων στοιχείων.

Οταν κάνουν απόπειρα
η οξύτητα αρχίζει
λόγια της υπερβολής
περίστροφα και βόμβες.

Ντου, ντου, ντου..

Οι καμπάνες, οι καμπάνες
χτυπάνε, δεν χτυπάνε.


πηγή: Το Βήμα 11/06/06

7 comments:

Anonymous said...

Τρομοκρατία , τρομοκρατία
φωνάζουν από το ρετιρέ τους
οι αεικίνητοι που τους λεηλάτησαν τις ακάλυπτες επιταγές
Τρομοκρατία, τρομοκρατία
φωνάζουν κι απ' τα υπόγεια
για τα μηχανάκια που γκαζώνουν
στο δρόμο και δεν τους αφήνουν
να κοιμηθούν...
Τρομοκρατία, τρομοκρατία
φώναξα κι εγώ προχθές
για το επικίνδυνο προσπέρασμα
με το μαάξι του
που μου έκανε ένας χαχόλος...

Anonymous said...

Τρομοκρατία, τρομοκρατία
φώναξα κι εγώ προχθές
για το επικίνδυνο προσπέρασμα
με το αμάξι του
που μου έκανε ένας χαχόλος...
(διόρθωση)

efpalinos said...

καλοοοοό!!!!

παρ΄κιαυτό! >>>>

τρομοκρατία, τρομοκρατία
φωναζουν όλοι κι
έγινε ο λόγος
βροντερό πιστόλι!!

Σπιτόγατος said...

Τρομοκρατία, τρομοκρατία
κι εγώ φωνάζω
πόρτες και παράθυρα κλείνω
τους σύρτες τραβάω και κλειδώνω
μήτε σε γείτονα δε μιλάω
μόνος μιλάω με τον εαυτό μου.

Anonymous said...

Τρομοκρατία, τρομοκρατία
μουρμουράω
έγινε κι ο έρωτας
ρώσικη ρουλέτα
μια στις έξι τα μυαλά μου
μπορεί να τινάξω

efpalinos said...

πάρα πολύ καλα!!

"Σας μιλάει
ο αυτόματος πιλότος
της αντιτρομοκρατικής -

κάποτε είμουν και γώ
άνθρωπος,

πολέμησα τη τρομοκρατία
με νύχια και με δόντια

τώρα δεν έχω

ούτε νύχια
ούτε δόντια
όυτε τίποτα..

είμαι ένα πρόγραμμα
που προστατεύει
το πρόγραμμα."

Anonymous said...

"....είμαι ένα πρόγραμμα
που προστατεύει
το πρόγραμμα."
M' άρεσε πολύ αυτό!
πετυχημένο!